Monday, August 15, 2011

Kisah terkejut-terkejut

Terkejut betul la hari ni.

Tadi masa jaga kaunter 2, ada seorang Dr atau pharmacist ni..not surela siapa, tiba-tiba datang serbu kat kaunter. Masa tu tengah duduk relaks-relaks sambil kira dos untuk Syrup Sodium Valproate. Dengan muka yang merah menahan panas geram dia tanya..

Mr. X: WHO’S THE PRP HERE???

Eco-Pharmacist: Err...saya! (serta merta bangun dengan gelabah)

Mr. X: You ke yang jaga sini tadi?

Eco-Pharmacist: Ha’a.. (dalam hati, aik..aku ada wat silap ke? Tak pernah plak nampak dia kat sini..cam mane boleh buat silap kat dia..)

Mr.X: You tadi break pukul berapa ha??

Eco-Pharmacist: Blum lagi, pukul 2 baru break

Mr.X: Tadi siapa yang break?

Eco-Pharmacy: Kawan saya ada yang pergi break

Mr. X: Itu siapa nama dia?

Eco-Pharmacy: T***** (Slowww~ je cakap)

Mr.X: Hah! Siapa??

Eco-Pharmacy: T*****! (Isk! Rase bersalah plak bagi nama orang tu..padahal dia tak wat salah pape)

Mr. tu cam tak puas hati terdiam sekejap..agaknya sebab bukan orang yang dia cari kot. Lepas tu dia tanye PRP lain mana dan terus beredar dengan machonye.

Terkulat-kulat la saya berdiri situ sambil tengok rupanya Puan N ada kat belakang duk memerhati kiteorang. Saya tengok Puan N kut dia ada idea siapa Mr. tadi tu tapi Puan N pun cam shock dengan siapa gerangan lelaki misteri yang serba garang.
Haiii~ macam-macam la orang kat hospital ni..nasib I tak lemah jantung

0 comments:

Post a Comment

 
Free Host